söndag 30 september 2012

Lyckad helg!

Nycklarna till nya lägenheten hämtades i fredags så igår körde jag dit en sväng med tumstocken. Dags att mäta och planera möbleringen...inte helt lätt att se det framför sig i en tom lägenhet. Klart är i alla fall att det blir ganska trångt i vardagsrummet där jag förutom soffor ska ha min säng...men när allt är på plats får jag väl ta smakråd av mina flytthjälpsvänner och få möblerna på plats.

Igår kväll körde jag till Simrishamn för att vänta in att Henrik kom hem från Mallorca. Idag sov vi länge innan vi tillbringade eftermiddagen i Kivik på Äpplemarknaden.
Den stora äppletavlan med ca 30000 äpple var lika fascinerande som vanligt!

På hemvägen körde jag till pojkarna hemma hos Lars. Vi pratade igenom lite inför morgondagens utvecklingssamtal med Felix och jag fick också grattat Felix som idag blev seriesegrare med sitt lag idag.
Duktiga killar!

Imorgon kommer han hit efter skolan och sen har vi en mysig vecka framför oss! På tisdag kommer Max och ordningen är återställd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar