lördag 6 oktober 2012

Arg på kroppen!

Som om min tid inte är fullspäckad med flyttbestyr, så ställdes allt på ända igår då jag fick ett rejält gallanfall!
Hade turligt nog tid bokad hos Osteopaten och hoppas att det trots allt inte förvärrar...idag är jag fullständigt mörbultad både av anfall och behandlingen, och som vanligt väldigt väldigt trött pga anfallet. Ikväll fick jag lite mer huggande smärta i magen men hoppas morgondagen blir bättre.

Min ursprungliga plan var att rensa klart i förrådet idag och flytta allt därifrån till nya förråden imorgon. Men när jag var o visade lägenheten för mamma & pappa igår så upptäckte jag att förråden inte alls var städade, vilket bovärden lovat att de skulle göra innan helgen! Det i kombination med gallanfall, trötthet och stress, gjorde mig upprörd och arg! Med tanke på hur dåligt jag sen mått så ligger jag ändå back med förrådet, men tänker INTE städa efter någon annan! På måndag får de fixa det, oxå får jag ta hjälp av Henrik att rensa förrådet imorgon istället! Pappa har målat hall och Felix rum idag och det är jag SÅ tacksam för!
Allt löser sig till sist, man ska bara stå ut längs vägen också. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar