söndag 5 augusti 2012

Eskilscupen

Så var ännu en fotbollshelg till ända. Felix lag spelade lite ojämnt i gruppen och fick nöja sig med C-slutspel, men det gjorde de med den äran!!! Massa stora vinster som vill sist ledde till straffavgörande i semifinalen. Där räddade Felix två straffar och finalplatsen var klar!
Den vann de stort med 9-1 och t.o.m. Felix fick göra mål då de fick en straff! På så vis tror jag minsann att alla i laget gjorde mål under cupen! Härligt!
Nu väntar jag på att killarna ska komma hem hit efter sina semesterveckor hos pappa. På tisdag hägrar Göteborg för oss och tills dess hoppas jag min mage är okej. Idag på eftermiddagen började magen strula igen och trots tabletter känns det inte riktigt okej än :-(
Håll tummarna!
Henrik kom hit igårkväll o var med på fotboll idag, skönt eftersom vi inte träffats på över två veckor. Nu har han kört hem igen för en ny jobbevecka....
Men som jag längtar efter att få hem mina pojkar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar