söndag 30 oktober 2011

Felix 9-årskalas



Den 12 november fyller Felix 9 år men eftersom han och Max är hos sin pappa då så fick vi fira det här igår. Mormor & morfar, min syster Tina med familj och min bror Richard med fru och barnbarn, samt jag, pojkarna och Henrik var här. Som vanligt när barn ska ha kalas så kan tiden aldrig gå fort nog, men när det äntligen närmade sig hade Felix klätt sig såhär snyggt och var riktigt glad och förväntansfull =)

Max tog direkt hand om minstinkusinen Sixten:


Tina med familj var först på plats med presenten som blev använd direkt! Kan ni fatta att hon har sytt denna själv...??? Gissa om Felix var nöjd med sin s.k. "Onepiece":
Efter mat blev det lek; Felix bjöd in sina småkusiner och små kusinbarn på sitt rum där alla roade sig med Kaplastavar bl.a. Minstingen Sixten kröp efter och ville också vara med:

Min älskade Henrik med min älskade mamma:

Jag och min älskade pappa:


Överraskade Felix med en favvo-tårta:


Men vad hjälpte det??? Han ville bara ha kladdkaka:Lycklig:


Felix har fotat sin mamma:

Förutom mysdressen fick Felix också pengar som han önskat sig. Han sparar till Nintendo DS eller en iPod. Här räknar han medan kusinerna övervakar:


Sen var det dags för godis, eller som Melker sa:

"Jag får äta lördagsgodis, men vad ska NI ha???"

Sen blev det lite grabbmys i soffan när Felix fick sortera och visa sina nya fotbollskort:


TACK ALLA SOM VAR MED OCH GJORDE FELIX KALAS TILL EN TREVLIG KVÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar