fredag 28 oktober 2011

Ännu bättre!

Efter en jobbig natt vaknade jag framåt förmiddagen och kände mig positiv till det mesta. Kunde inte somna igår, låg och läste länge och sen väckte boken en massa tankar. Om hur mycket jag har att vara tacksam för, hur lycklig jag är med Henrik bl.a.!

Nu har Felix kommit hem och Max är snart på väg. Härligt! Denna vecka blev det bara 3 nätter ensam utan barnen, det gillar jag. Att de kommer hit redan idag beror på att vi bytt med nästa helg. Då ska de vara hos pappa från fredag eftersom vi ska bort över helgen med Henriks jobb. Det ska bli kul att komma iväg, bo på hotell, gå på fest...kan behöva lite fest och flärd i tillvaron ibland. Så idag färgade jag håret =)

Felix fyller 9 år om två veckor och då är han hos pappa. Därför får vi fira det här redan imorgon med min del av släkten. Ska bli härligt att ha både föräldrar och syskon här samtidigt. Felix har beställt lasagne och sen blir det en tårta som jag inte kan avslöja nåt om än...han ska bli överraskad. Igår fick jag ju hjälp av mamma & pappa att handla och barnen är duktiga på att hjälpa till här hemma så det ska nog gå bra med resten av förberedelserna också. Trots en trött mamma...

Nu: mellanmålsdags!
Kram på er, med önskan om en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar