söndag 25 september 2011

Energiboost!

Den senaste tiden har jag varit rejält trött! September har lätt den effekten på mig, då allt dragit igång på allvar med jobb, barnens skola, aktiviteter, mörkret som börjar komma, osv... Energitjuvar kan se olika ut och vara både människor, företeelser och tankar, jag får ständigt påminna mig om att inte lägga alltför mycket energi på detta eller dessa....

Så kom då denna helg, som egentligen känns som den började redan i torsdags! Min vinst utnyttjades; bussresa tor Göteborg, tvårätters middag samt Elvis-föreställningen med Glada Hudik-teatern! Så underbara människor, fantastisk föreställning och så mycket glädje!

Igår fortsatte trevligheterna med att mina allra bästa och äldsta bästisar N & M var här med sina män och barn! Vi firade tre av våra sex barn som fyller år den närmsta tiden, vi åt tacos, snackade, skrattade, åt chokladtårta, snacks och snackade och skrattade ännu mer! Alltid lika kul att ses - ni GER mig så mycket energi kära vänner!!!

Så idag söndag var det familjemiddag hos mamma och pappa, med mina syskon och deras familjer. Tyvärr saknades några men vi hade jättemysigt vi som var där. Pappa firades några dagar försent och som vanligt blev det god mat och även här mycket prat och skratt!

Så jag summerar min energi såhär på söndagkvällen och kan bara säga att mina energidepåer definitivt har fyllts på under helgen!

TACK! alla ni som finns i mitt liv och som betyder så mycket för mig och barnen!

(Henrik däremot, sitter i varma Spanien med sina killkompisar....spelar golf, dricker öl och njuter i värmen skulle jag tro....men jag...jag e´int´bitter....) Saknar dig H =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar