måndag 11 juli 2011

Njuter!

Två veckors semester bakom mig och jag har njutit av varenda dag! Har idag påbörjat sista semesterveckan med barnen för den här omgången. Men sen har vi en vecka till tillsammans i augusti och den är fortfarande inte planerad än =)

Barnen var hos sin pappa i helgen och Henrik var här. Vi var på stranden både lördag och söndag och njöt av sol, bad och avkoppling. Nu är barnen tillbaka men idag har Max och Henrik tillbringat dagen på golfbanan i Glumslöv...i två omgångar...först stack de iväg utan regnkläder...kom hem dyngsura efter ett tag...bytte om, åt, tog på regnjackor och stack iväg igen...haha...

Just nu ligger Felix och hans kompis Maja i vars en soffa och kolla på "Bilar" på tv. Ser lugnt och skönt ut. Själv försökte jag plugga lite till PIM 3-uppgiften som ska va innen den 2 augusti, men jag var för trött för att fortsätta... Man blir väldigt slö av att inte göra någonting...men det är väl det som är semester och avkoppling. Tror jag ska gå och göra mig en kopp kaffe och piggna till lite...

Imorgon ska jag passa systersönerna Sixten och Melker en stund. Egentligen skulle Melker kommit idag men båda två är sjuka så det blev ingen övernattning. En stund ska vi i alla fall träffas imorgon, hoppas de mår bättre då! Sen börjar det dra ihop sig till karneval i stan. På torsdag drar det igång...min favorit då är Patrik Isaksson, men får nog se Von Benzo med Jay Smith också...har ju lovat en av bandmedlemmarna det... På fredag blir det nog lite Mamma Mia-nostalgi och på lördag är det karnevalståget som skapar stämningen. Men många fler artister än så blir det ju och om bara vädret är okej så är det lätt att roa sig.

Nä minsann, kaffe nu! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar