torsdag 7 juli 2011

Plötsligt händer det...


...ÅREN GÅR OCH PLÖTSLIGT ÄR MAN 40!!!!

Jag firade väldigt lugnt och skönt tillsammans med Henrik och barnen i Simrishamn, precis så som jag önskat. Dock är jag djupt tacksam för att så många tänkte på mig på min dag, jag fullkomligt bombarderades av sms, facebook-hälsningar, mail, telefonsamtal och kort med posten. Helt underbart att ha så många runt omkring som tänker på mig!

TACK!

Semestern är i full gång och de senaste dagarna har innehållit camping....
...fotbollscup med Felix i Bromölla....




...några dagar hos Henrik....


...gratulationer....

...utflykt till Stenshuvud....

...med alla tre favoritgrabbarna....

...stenugnsbakad pizza på Kronovalls slott...


...mums....


...sol och bad...

...och jag har fortfarande en hel del semester kvar... Ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar