onsdag 13 juli 2011

Kusinmys

Igår fick vi låna kusinerna Melker och Sixten en stund medan deras mamma skulle bli fixad i håret. De var lite småkrassliga så vi fick hålla oss inne och kolla på film och mysa. Kameran kom fram och mitt försök att få lite fina bilder på kusinerna gick sådär...




Lite väl allvarliga killar tyckte jag, och bad dem va lite glada...




Då blev det så här "naturligt"....




Sen återgick de till allvaret och filmen "Bilar" igen...





Sixten (som vägrade släppa nappen trots fotografens försök) låg och mös med mig, typ 10 sek...sen kom jag på att hans mamma sagt att han aldrig är stilla...



Han började klättra, klättra, klättra.....



...drog sig över mig och min stora mage och....



....ÄNTLIGEN nådde han målet...
...min telefon såklart...


Dagens barn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar