torsdag 13 januari 2011

Tjugondag Knut...julen skulle ut...

Hade lite små tomtar kvar + stjärnor och ljusstakar i fönstret. Hade planerat att göra det idag, men så blev jag sämre... Hela natten hade jag smärtan i axeln vilket gjorde min sömn sådär...lika ont i morse när jag vaknade så att jobba fanns inte på kartan... Kan knappt lyfta armen upp i axelhöjd, än mindre lyfta små barn... När barnen cyklat till skolan la jag mig i soffan med morgontidningen...hann läsa första delen innan jag somnade... Smärta gör mig verkligen trött!!! Vaknade till ett par gånger och tittade på klockan men kom inte längre...inte förrän jag vaknade kl.12.50!!!!

Felix slutar skolan kl.13!!! Som tur är cyklade han själv dit och hem idag! Duktig pojke!

Smärtan i magen tas bort av panodil och diklofenak men smärtan i axeln försvinner inte...gör förbaskat ont när jag ligger och när jag rör mig...usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar