söndag 19 december 2010

Bloggen fyller 2 år!!!

Imorgon den 20 december är det 2 år sedan jag startade den här bloggen. På dessa två år har jag haft över 31000 besökare, vilket innebär i snitt strax över 40 besökare per dag! Kul att så många följer mig och jag hoppas det fortsätter så! Men hur det än är så bloggar jag mest för min egen skull. Jag tycker det är en skön känsla att få skriva av mig och när det dessutom kan vara ett sätt att kommunicera med omvärlden så är det extra kul.

Under dessa två år som gått har mycket hänt i mitt liv och mycket har förändrats till det bättre! Jag har blivit friskare och friskare, framför allt det senaste halvåret. Det är helt underbart!

Barnen blir större och större och det innebär mycket som är enklare, roligare men också tuffare ibland. Snart är Max tonåring och det ska bli spännande att följa...hmm... ;-)

Henrik har kommit in i vårt liv och det är det absolut bästa som hänt mig under denna tiden! Vi är fortfarande lika tokigt nyförälskade efter mer än 1½ år som vi var i början! Härligt med sån lycka!

Hoppas ni fortsätter följa bloggen och glöm inte min andra blogg med mina tavlor http://mariastavlor.blogspot.com

Hoppas ni alla haft en lika skön helg som vi och att sista dagarna innan jul blir lika bra!
Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar