tisdag 21 december 2010

JULLOV!!!

Visst är det en underbar känsla att inte behöva ställa klockan, att inte behöva stressa för att få iväg barn och mamma i tid, att inte behöva gå och lägga sig i tid på kvällen! Det är frihet och avkoppling för mig!!! NU är det så! Barnen har jullov till den 10 januari, jag ska under den tiden endast jobba 3 dagar, men resten ska jag vara ledig! Välbehövligt och underbart! Ska verkligen njuta dessa två dagar innan jul tillsammans med barnen!

I kväll fick jag ett SMS att deras premier från jultidningsvinsten finns att hämta på "posten" så det står först på listan imorgon när vi ätit frukost! Gissar att de längtar efter sina nya Wii-spel och dessutom Wii Fit som även deras mamma kan ha kul med...lite hemmaträning är kanske precis vad jag behöver, så jag ska försöka sätta mig in i hur det funkar!

Felix somnade som en stock här i soffan för en stund sen så honom fick jag bära i säng. Nu ska Max och jag också gå och lägga oss och imorgon vankas SOVMORGON!!! Me like =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar