onsdag 15 december 2010

Äntligen fick vi träffa den nya familjen

Idag blev det äntligen tillfälle att hälsa på min nya systerson Sixten och resten av hans familj!
Vi hade tur att han precis var vaken och fick mat när vi kom så vi fick se hans fina ögon!
Min mamma säger att han är lik mig som nyfödd - det tar jag som en komplimang!
Gud vad söt jag måste ha varit =)
Hans storebror Melker är ju MINST lika söt! Han verkar gilla sina stora kusiner, här får Max en bamsekram framför kameran!

Här bad jag Melker ta ut nappen för fotografering - istället peta han in fingret i näsan...
Bytt - bytt...typ...
Bara 10 dagar gammal och redan sånt ljud =)
Nåja, det var ganska beskedligt och mamman verkade nöjd att han vaknade självmant och var hungrig!
Men först tog jag (såklart) chansen att mysa lite med honom...
Man hinner fort glömma hur mysigt det är och hur gott bebisar luktar....
...men jag hade nätt och jämnt hunnit säga det när mamman upptäckte att det var blöjan som luktade...
Hmm...är mitt luktsinne yrkesskadat tro???
TACK familjen Jacobsson för en mysig eftermiddag hos er!
Hoppas vi snart ses igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar