onsdag 15 december 2010

Tung i huvudet

Varför ska den här förkylningen dra ut så på tiden??? Huvudet känns som om jag har en betongkeps framme i pannan...hoppas det inte är bihålorna som fått stryk... Tröttheten känns ständigt och det är så trist, eftersom jag vill kunna njuta av den här "före-jul-tiden"... Har iaf bestämt mig att ta lite jullov från studierna, koppla bort de måstena...ska bara maila in sista uppgiften idag eller imorgon, men den är klar, ska bara okejas av mina studiekamrater först...

Sen tänker jag bara läsa när jag känner för det...om jag känner för det...iaf till efter jul!

Skönt att komma hem tidigt idag, jobbade 6.30-10.30 och var sen på biblioteket en sväng. Ska äta lite lunch nu sen vila en stund innan Felix slutar kl.13. I eftermiddag när Max också kommit hem ska vi köra en sväng till lille Sixten och hans storebror Melker! Ska bli SÅ mysigt att träffa dem! Längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar