torsdag 18 november 2010

Så trött efter en inspirerande dag!

Heldag på Malmö Högskola och hjärnan går på högvarv hela dagen. Massa saker att ta in, diskutera, komma ihåg...och samtidigt klarnade en del över vad vi behöver läsa och skriva framöver. Klarnade på ett positivt sätt...trodde jag skulle behöva plöja igenom tre böcker på en vecka, men det blev lugnare än så...PUST! Tjejerna i min basgrupp är superkul att ha lärt känna, vi skrattar och är seriösa om vartannat och att vi till sist bara blev tre i vår grupp känns faktiskt mest som en fördel! Lätt att komma överens både om innehåll i våra gruppuppgifter och om dagar att träffas för att jobba med det.

Men en heldag inne blev det idag, inga utelektioner, vilket gör att man nu är helt slut i huvudet. Dessutom flera tidiga mornar och öppnar även imorgon, så ikväll ska jag bara vara. Lars var snäll och tog med Felix på innebandyträningen så jag behövde inte stressa iväg, skönt eftersom jag kom hem 17.30.

Nä men lite mat i magen nu och lite kvällsmys med Max så blir allt toppen! Men lite lite kliar det i fingrarna att öppna lite skolböcker...kan ju göra det liggandes i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar