tisdag 2 november 2010

Mina rediga duktiga pojkar!

Idag har Max och Felix varit hemma HELA dagen själv utan mig. De sov så gott när jag cyklade till jobb 7.20 i morse och sen hade de myst och umgåtts hela förmiddagen. Till lunch stekte Max köttbullar och kokade makaroner. Sen gick de till 18-åriga kusinen och spelade XBox! Så helt ensamma var de ju inte... Men de verkade nöjda och glada så på kvällen orkades det även med Innebandyträning för Felix. Jag var med för första gången denna säsongen och kombinerade träningstittande med snack med andra föräldrar och lite pluggande.

Nu kallar sängen eftersom jag ska öppna imorgon. Barnen stannar hemma och sover ut, sen ska de roa/roas av morfar hela dagen, så jag ska hinna jobba halva dagen, plugga så mycket som möjligt, sjunga i kören och kanske kanske hinna ner i stan och leta efter nåt anti-tantigt att ta på mig på lördag. Gärna lite "rockigt"... Hur det nu ska gå... Hmm...Något tips...??? Någon???

2 kommentarer:

  1. Jag hittade en fin klänning på Kappahl som var lite lagom festlig vs. rockig . svart med tyllblommor nere i kanten - fräck med lite glansiga leggings och "klackaskor"! Sedan är du hemma!! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset :-) Har handlat idag men ska byta det igen...haha,,,får kanske kolla denna också först... Kram

    SvaraRadera