fredag 5 november 2010

Fantastiska fredag...

...med lite av allt det bästa...

Jobbade idag, kul att vara där! Men väldigt få barn så det blev utrymme att gå hem tidigare idag. Det gjorde mig glad, för hemma väntade mina egna fantastiska barn som klarade sig själv hemma idag också. Så duktigt! Max kompis också här, skratt, snack, playstation, pingis på pojkrumsgolvet, nybakad äpplepaj (nyttig LCHF såklart) och till barnen lite pepparkakor! Mys!

Sista timmen kvar nu, sen ska vi cykla iväg till deras pappa... kort vecka med få dagar tillsammans men det tar vi igen nästa vecka! Längtar redan efter dem! Så mycket kärlek!!
När jag träffar dem nästa gång är det Felix födelsedag! Stora killen!

Senare ikväll kommer Henrik för att mellanlanda inför morgondagens tågresa till Linköping. Det löste sig till sist med kläder...hoppas det blir bra. Försöker tänka att OM jag skulle vara felklädd så lär det inte märkas eftersom det kommer vara ca 1000 pers där. Och OM någon märker det så lär jag inte bry mig eftersom jag inte känner någon mer än Henrik. Det viktiga är att jag trivs!

Hörde ryktas att Dregen ska uppträda...sjukt fett asså...som ungarna skulle sagt...haha

Ha en trevlig helg alla läsare och håll i hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar