fredag 3 september 2010

Trivs!

Efter 8 timmars sömn vaknade jag före klockan ringde och GICK UPP!!! (ja okej, ska sanningen fram så var jag vääääldigt kissnödig!!!)!

Packade ner det sista inför helgens tripp till Henrik, hoppade in i duschen och Brrr....inget varmvatten.... Men valde att se det positiva! Jag vaknade till ordentligt och det blev en snabb dusch! Så snabbt att jag efter påklädning och frukost har tid att sätta igång datorn en liten stund - inte illa!

Utanför fönstret är det bara 12 grader men strålande sol och blå himmel, det blir ännu en vacker dag! September är minsann väldigt vacker!!! Snart börjar trädens färger skifta och det blir ännu vackrare!

Börjar bli dags att ge mig iväg till jobb...två stängningsdagar på rad ger mig två sköna sovmorgnar på rad! Inte alls dumt! Har varit två ganska hektiska dagar på jobb nu med de nästsista inskolningarna och alla barn på plats. Men det går bra. Vi är ett bra team, jag och mina kollegor.

Börjar längta efter mina barn men får vänta till måndag. På nåt vis vänjer jag mig aldrig vid detta...men samtidigt vet jag ju att de har det hur bra som helst! Även utan mig. Faktiskt!

Själv ska jag njuta av septemberluften "på annan ort" och kanske bli lite bortskämd och uppassad, så kommer jag hem pigg och utvilad och redo för en ny vecka med både jobb och mina älskade barn!

Ha en trevlig helg allihop!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Trevlig helg och hälsa!! Jag mailar datum till dig! Kram Helena

    SvaraRadera