tisdag 14 september 2010

89!!!

89!!! Så många dagar är det nu sedan jag hade en sjukdag!!! Det är ända sedan den 17 juni som jag senast var hemma från jobb p.g.a. sjukdom. Därefter har jag haft semester men inte heller under de 4 veckorna var jag sjuk. Hade någon dag med lite känning av min sjukdom, men absolut inte så jag behövt vara hemma och sängliggande.

Det är helt underbart!!!

Det är knappt så jag vågar säga det...tänk om jag vaknar imorgon och har ont...men så kan jag inte gå och tänka, och gör det inte heller...det är så länge sedan jag hade ont nu så jag tänker inte ens på det dagligen.

JAG NJUTER AV VARENDA FRISK DAG!!!

Trött är jag, som attan! Men det är faktiskt en underbar känsla att veta att jag är trött för att jag jobbat!!! Under mina "sjukare" perioder har jag varit trött för att jag haft ont, medan jag knappt blivit trött av jobbet eftersom jag varit hemma och vilat med jämna mellanrum.

Jag är MYCKET hellre så trött att jag (som igår) somnar på soffan mellan 18-20.30 och vaknar utan att fatta nånting... Men jag MÅR BRA, har INTE ont, är FRISK!!!

Jo så är det och för det tackar jag livet!!! Livet som är rätt så underbart att leva!!!

Barnen är iväg, visst, jag saknar dem. Men livet är ändå gött! Tänk att vi har det så bra så att barnen kan få åka på semester med sina föräldrar, en åt gången, skidsemester i januari, Tunisien i september. Man måste se det positivt!

Och för egen del är jag lycklig och kär! Som vanligt!!! :-) Livet är som sagt underbart att leva!

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att läsa...livet är underbart! kram

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det kändes som det var på sin plats med ett positivt inlägg :-)
    Kram

    SvaraRadera