torsdag 8 juli 2010

Avslut

Måste bara säga det igen - målarkursen är helt underbar!!!
Sorgligt nog är den slut imorgon, men jag hoppas snart ha tid att måla lite på egen hand!

Arbetsveckan tar också slut imorgon och sen är det 4 långa lata veckors semester!!!

Och på tal om saker som avslutas så har jag ikväll varit med 3 goda vänner på Hamnkrogen och ätit gott, snackat och haft lite "avslutning" för vännen S som modigt tagit steget och flyttat till sin nya kärlek i ny stad! Men vi ses igen - vi har för alltid något som förenar oss! Tack för en mysig kväll!!!

Också är jag så glad!!! Jag har mått så bra den här veckan, endast en liten stund idag kände jag lite ont i magen men det gick över. Konstigt egentligen, denna vecka har jag bara ätit vad som funnits hemma och vad som serverats på andra ställe, inget genomtänkt och inte speciellt LCHF - och ändå har jag mått så bra! Visserligen har jag den senaste tiden gått upp en del av de kilo jag gick ner tidigare, men just nu ligger fokus på att få vardagen att gå runt med att må bra och göra det jag mår bra av. Vikt jämfört med hälsa...??? Ja det ena kan såklart vara en förutsättning för det andra, men just nu...orkar inte alltid. Ska försöka leta upp inspirationen igen under semestern! Men man får inte glömma njuta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar