söndag 13 juni 2010

En vilodag på Österlen

När jag vaknade på lördagen efter en fantastiskt skön nattsömn, och kände att jag mådde bra, så tog jag bilen till Henrik.
Efter att ha ätit dagsfärska jordgubbar på balkongen tog vi bilen och körde till Baskemölla.
En promenad längs kusten och i blandad men oerhört vacker natur...
Bl.a. gick vi över en liten bro vid den här porlande lilla bäckan, precis när solen råkade titta fram mellan träden...
De olika nyanserna beror på olika kamerainställningar, som jag fortfarande efter ett år håller på och lär mig...
Men båda bilderna har sin charm...
En liten vilopaus på en skranglig bänk blev det efter en stunds promenerande. Då stannade solen framme en stund och det var bara att njuta!!!
(När vi precis vände tillbaka mot bilen igen kom regnet...)

Därefter blev det en lugn och skön lördag i soffan med mat, VM-fotboll och en och annan tupplur...eller kanske några fler om du frågar Henrik...tydligen tyckte han att jag sov hela kvällen...hmm...Zzzz...
Idag blev det hemfärd på förmiddagen eftersom Henrik skulle spela både fotboll och golf.
Ganska skönt att komma hem i tid och ladda för en ny vecka.
Imorgon är det jobbdags och på eftermiddagen magnetröntgen. Ska bli spännande att se vad de kommer fram till efter den...
Hoppas ni alla haft en skön helg och att ni får en bra vecka som kommer!
Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar