tisdag 4 maj 2010

Två onda magar...

Det är inte min o Felix dag idag... Jag körde med honom på fotbollsträningen igår men han fick avbryta redan efter uppvärmningen pga magont. Senare på kvällen fick jag mer ont och dessutom feberkänsla i kroppen - då var jag säker på att det var ett gallanfall ändå... Skit också!

Sov dåligt i natt också men tidigt i morse gick jag upp för att känna efter...insåg ganska snart att jag fortfarande hade för ont för att kunna jobba. När jag väckte Felix för att gå till skolan så hade han också fortfarande ont, så det blev en hemmadag för oss båda. Kröp ner i sängen igen efter frukosten och jag sov i stort sett hela förmiddagen. Blir alltid så trött efter ett anfall. Felix går fortfarande i pyjamas och har tillbringat mesta dagen vid tv:n. Kollade bl.a. på videofilm vi har från när Max var liten. Gud vad liten och söt han var. Nu är han såklart stor och söt! Båda två såklart! Mina favvopojkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar