söndag 16 maj 2010

Hemma igen efter en lugn & skön helg

Långledigheten har gått fort, men så skönt det har varit att bara vara.

Under dagen igår och idag har magen blivit bättre och bättre. Smärtan har lagt sig lite men svullnaden kommer och går. När vi kom hem ikväll gick vi en runda och då kändes det direkt att jag inte klarar mycket ansträngning...snäll som Henrik är så skjutsade han mig hem så jag slapp kånka på väskor på tåg och buss. Men om sanningen ska fram så berodde det på att han ska på utbildning några dagar i Falsterbo, vilket gör att han får närme härifrån imorgon bitti.

Vi tog en runda ner om kyrkogården ikväll, där både min farmor och farfar finns begravda. Idag skulle min farfar Arthur fyllt 90 år så idag har mina tankar gått lite extra till både honom och farmor. Kan inte förstå att det är 18 år sen vi misste honom - åren har verkligen gått fort!

Imorgon är det dags för jobb igen - jag hoppas verkligen att jag ska få va frisk nu så jag kan sköta jobb och hem som jag bör. Felix kommer hem imorgon och då är det fotbollsträning, mår magen bra tar jag en promenad under tiden.

Längtar efter mina barn nu!!! Men jag och Henrik har verkligen haft en helg full av vila och lugn! Och SKRATT!!! Vi har så fantastiskt roligt ihop och vad mig anbelangar så är jag MINST lika nykär som jag var den första tiden tillsammans...tänk att det snart gått ett år!

Och jag är sååå lycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar