tisdag 18 maj 2010

Barn i huset igen :-)

Så är ordningen återställd :-) Barnen är hemma igen och vardagsrutinerna flyter på. Ganska fullspäckad vecka med jobb, skola, träningar, kvällsmöte på jobb, klippning, tvättstugedags, kalas hos lillasyster, samt fotbollsmatcher fredag, lördag, söndag. Det lär inte bli några svårigheter att få denna vecka att gå...som vanligt!

Morfar ställer upp flera gånger den här veckan, ikväll var pojkarna där när jag var på möte. Imorgon bitti är det vad Felix kallar "MysMorgon Med Mormor och Morfar". D.v.s. jag öppnar förskolan och börjar 6.30. Då väcks Felix kl.6, körs hem till mormor & morfar i pyjamas och fixar resten där, innan morfar lämnar honom på skolan kl.8. Eftersom fritids öppnar samtidigt som mitt jobb så är det ingen möjlighet att lämna honom där innan jag börjar.

På torsdag är det motsatt problem när jag stänger, men då är det Max som ställer upp och hämtar sin lillebror. Skönt att de börjar bli stora :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar