onsdag 26 maj 2010

Fortfarande hemma...

...men provsvaren var okej. Alltid något! Misstänkte iofs inte nåt annat eftersom jag inte känt mig febrig, vilket brukar va första tecknet på att värdena skjutit i höjden.

Annars inte nåt att rapportera - händer liksom inte så mycket här...

Betalade mina räkningar igår och blir som alltid lika förundrad över att de slantar som tar en månad att tjäna ihop, faktiskt försvinner på bara några minuter...hmm...

Bara två hela veckor kvar i skolan innan det är skolavslutning...jösses! En del av pojkarnas kläder är inhandlade med deras pappa, men Max och jag ska fixa skor och tröja/skjorta också.

Har suttit lite i solen på min balkong och läst. Skönt ett tag men sen får jag ont av att sitta, då är det som om revbenen trycker på lever och gallvägarna och det gör ont. Är jag uppe och går och står längre stunder så gör det ont i ryggen...Alltså blir det mycket ryggläge, men även det tröttnar man ju på... Ja ja det kunde såklart varit värre, mycket värre!!! Men detta är tråkigt nog!

Ska försöka fokusera på allt positivt: Och det är i stort sett allt annat som inte har med sjukdomen att göra!!! Jag har världens bästa pojkar, föräldrar, syskon, vänner och Henrik! Kan inte önska mig mer än det! (Och att va frisk...såklart...)

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad trist att du inte mår bra! Tänker på dig och skickar lite styrkekramar till dig!! Helena

    SvaraRadera
  2. Tack min vän, men det är under kontroll trots allt. Hur är det själv? Hur var semestern trots "allt"?
    Hälsa & krama!

    SvaraRadera