söndag 25 april 2010

Underbara söndag!

Frisk luft gör verkligen att man sover gott på natten! Så imorse var det Henrik som vaknade först, men tur var ju det eftersom han skulle hem och spela fotboll. OCH leka lite med sina lekkamrater på golfbanan ;-) ....

Solen sken stadigt idag också så Max stack iväg till en kompis och golfbanan, medan jag och Felix cyklade till IP där mamma var på Bakluckeloppis. Fräck idé, att stå och sälja sina prylar direkt från bilen. Kanske dags att samla ihop lite och stå där nästa gång...där såldes allt från kläder, prydnadssaker, böcker, leksaker...ja allt mellan himmel och jord! Felix köpte ett par målvaktshandskar, helt nya dessutom!

På hemvägen körde vi hållet om en kompis som följde med Felix hem. Pannkakor lovade jag och det blev det! Efter ett par timmars lek kom sen mamma och hämtade mig och pojkarna, så bar det av till landet. Närmare bestämt till Tina, Martin och lillkusin Melker. Alltid kul att träffa dem men extra kul idag!! Det va ju längesen... :-) Härligt att kunna vara ute i deras stora soliga trädgård och skönt att slippa sitta hemma i lägenheten. En grillad korv smakar väl aldrig så bra som när man sitter ute, eller åtminstone i ett uterum! Tack för en mysig eftermiddag/kväll!

Vi summerar helgen som gått som solig, rolig, mysig, lugn, social och alldeles...alldeles...underbar!!!

Nya tag imorgon; Felix åker till pappa, jag ska på utbildning hela dagen, Max har träning (om hans förkylning släpper lite...) sen är det BoIS för honom och morfar. Själv tänker jag fortsätta med mina motionsambitioner på barnens träningskvällar. Får se om det blir promenad eller Friskis imorgon, allt hänger på vädret! Hoppas på promenad eftersom jag kommer att sitta inne hela dagen!

Hoppas alla mina kära läsare haft en go helg och får en lika bra vecka!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar