torsdag 29 april 2010

Trevlig Valborg!

Tänk att det redan imorgon är slut på april! Därefter kommer min absoluta favoritmånad - MAJ!!!

Tänker ett år tillbaka och är sååå nöjd med det senaste året! Tänk att det blev så bra med kärleken till sist!!!

Har mått betydligt bättre idag även om jag sover lite dåligt på nätterna. Imorgon är det jobb tidigt sen hem och packa och köra åt sydost. Ska bli skönt att komma iväg och koppla av lite.

Borde egentligen fixat lite mer här hemma ikväll men valde att relaxa istället. Hade en riktig tjejfilm på lager som jag unnade mig att kolla på. Så det blev en skön kväll i soffan. Nu får jag nog ta ett kvällsryck innan sängen kallar. Fattar inte vart denna veckan tagit vägen...

Ha en trevlig Valborg alla och måtte Sommargreven segra över Vintergreven! Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar