onsdag 28 april 2010

Tillbaka på jobb + en massa annat...

Kl.05.20 väcktes jag av klockan idag...dags för öppning på jobb! Hade en ganska usel natt mtp min huvudvärk men gav mig iväg som planerat. Ljudnivån på jobb gjorde inte direkt huvudet bättre men så fort jag kunde började jag ringa runt och hitta en akuttid hos en Massageterapeut. Fick sticka lite tidigare för att kunna hinna med både ett snabbt läkarbesök och sen massören. Det visade sig att jag hade en hel del låsningar och en del lyckades han knaka loss...aj och oj på samma gång!

Det visade sig också att den här massageterapeuten läser till osteopat, vilket han berättade en del om och rekommenderade mig mtp mina gallbesvär. Så nu ska jag fundera på om jag ska satsa på detta för att se om både rygg och mage blir bättre. Allt känns värt att prova!

Var på en föreläsning nu ikväll och det var kanske inte det optimala att sitta still i 2½ timme efter dagens behandling...nu ska jag placera mig på spikmattan i sängen och hoppas på att få en riktigt god natts sömn...faktiskt lite sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 9.00 :-) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar