lördag 24 april 2010

Morgonstund...

Lördag och visst hade det på många vis varit skönt med en sovmorgon...

...men tvättstugan kallade så från 6.45 har jag varit uppe med tuppen...

En alldeles underbar morgon! Solen skiner från en klarblå himmel, huset är alldeles tyst och lugnt. Har lovat både pojkarna och Henrik sovmorgon så jag tassar runt så tyst jag kan. Är snart klar med tvätten, har druckit en kopp te och ätit ett par goda grovmackor med gräddost. I lugn och ro...

Har t.o.m. passat på att betala månadens räkningar och det gick ihop den här månaden också!

Nu hör jag att någon rör på sig, dags att väcka Max också! Seriepremiär idag för BBK:s P13! Max gör målvaktsdebut i seriesammanhang. Avspark 11.00 på Ulkavallen mot hans gamla klubb Wormo! Heja Heja!

Ha en underbar dag, det tänker jag ha! Alla tre favoritpojkarna samlade hos mig! Tjoho!!!

2 kommentarer:

  1. Hälsa Max lycka till från oss!! Jag mailar om tid för träff helgen i Maj som vi pratade om! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, jag ska hälsa honom i efterhand! Ser framemot träff om två veckor, ska kolla om H är med... Kram

    SvaraRadera