tisdag 13 april 2010

Det fanns kanske en förklaring...

...till min trötthet i söndags...

Efter någon timme på jobb idag fick jag väldigt ont i höger sida av ryggen och efter ytterligare en stund kände jag det fram i magen. Alltså...det var dags för ett nytt gall-anfall...

Glad att jag varit frisk i över 5 veckor, men ledsen att det kom tillbaka. Dock inte oväntat...varje gång jag mått bra en längre tid så inbillar jag mig att det kanske ska ha gått över, men innerst inne vet jag att det förmodligen inte är så...

Försökte stävja det onda med panodil men i eftermiddags gick det inte längre att på ett bekvämt sätt hålla mig upprätt, alltså fick jag lämna jobb 1½ tim för tidigt för att hem och vila. Panodil igen men ingen effekt. Får se om det behövs nåt starkare.



Dock en glädjande nyhet idag - bilen gick igenom besiktningen! Önskar det var lika lätt med kroppen - tänk att få ett papper i handen där det står "utan anmärkning"...Dream on....

Solen skiner i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar