tisdag 2 februari 2010

Snöstorm igen...

Det varnades för snöstorm i morgontidningen men i förmiddags på jobb såg det inte alls så ut. Vi var ute i strålande sol, nästan så det bländade oss i ögonen, och någon snö fanns inte i sikte. Men på eftermiddagen brakade det loss med snö och blåst... Hur länge ska det här vara egentligen...? Det var i alla fall skönt att komma tillbaka till jobb! Då känner man hur man saknar de små barnen när man är därifrån...mysigt när dom blir glada när man kommer. Jobbade med två vikarier idag eftersom mina kollegor var sjuka, men det blev en lugn och bra dag.

Kvällen tillbringade jag delvis på Friskis med ett pass Ki Balans, lika skönt som vanligt! Tycker det är synd att det bara finns ett sånt pass i veckan... Väl hemma är jag skönt avslappnad och kopplar av med en kopp te, lite äggmacka och Mästarnas Mästare på TV med ett halvt öga.

Fick både mail och sms från Henrik idag. Dom verkar va nöjda med golfen som han tydligen vann totalt, men 7 rundor på 10 dagar fick tydligen räcka. Nu skulle dom åka till en annan ö några dagar innan dom avslutar på samma plats igen. Nu har dom faktiskt varit borta drygt halva tiden så nu får jag börja räkna ner till hans hemkomst :-)

Barnen är hos sin pappa nu så det är lite tomt här hemma. Men dagarna och veckorna går fort så innan jag vet ordet av så är de här hos mig igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar