onsdag 3 februari 2010

En glad dag

I bland rullar tiden liksom bara på och man tänker för lite på hur bra man har det...det blir för självklart allt det som är bra också fokuserar man kanske för lätt och för mycket på det som är mindre bra, problem eller "jobbigheter"...eller kanske bara strunt som man hängt upp sig på...
...tills idag när jag kom hem och öppnade dörren och direkt såg ett vykort på golvet som gjorde mig så oerhört glad. En uppmuntran när jag som minst väntade det och jag blev sååå glad! Tack snälla älskade ni som skrev det till mig :-)

Visst har det hänt fantastiskt mycket underbara saker i mitt liv, även om de senaste åren innehållit en hel del "jobbigheter", men tänk så mycket som passerats på vägen...

Jag har två fantastiskt underbara allra bästaste barn! Dom bringar mig så mycket lycka och glädje, att det faktiskt varar under den vecka de inte är här också...även om jag alltid längtar!
Jag har en familj med föräldrar och syskon och alla som hör därtill, som betyder oerhört mycket för mig!
Jag har bostad och arbete som jag trivs väldigt bra med!
Jag har vänner som jag vet finns till hands när jag behöver dem!
Och sist men inte minst så har jag en man som gör mig fantastiskt lycklig! Och nu är det bara 10 dagar kvar...

1 kommentar:

  1. Du skriver så kloka ord! Jag tror många får sig en tankeställare ibland - att man har det mycket bättre än man inser! Kram!!

    SvaraRadera