onsdag 10 februari 2010

Om tre dagar...

...är Henrik äntligen hemma igen! Har haft flitig mailkontakt med honom och de verkar ha det väldigt bra men ska jag vara ärlig verkar han ha liiiiite hemlängtan nu :-) Det gillar jag :-)

För övrigt mår jag bra, lite skrovlig i halsen men inget att hänga upp sig på. Max är jätteförkyld men har varit i skolan igår och idag. Felix är frisk men ganska trött på kvällarna efter 9 tim på skola och fritids...det kan man ju förstå...

Jag tog en runda på gymmet ikväll och det kändes bra igen nu när magens träningsvärk lagt sig. Får väl se hur det känns imorgon...att göra situps liggande på rygg på en pilatesboll är minsann inte att leka med...

Nu finns det en diskmaskin som kallar på mig och lite annat kvällsfix innan sängen får lov att kalla. På jobb är det kaos med massor av magsjuka men jag håller tummarna för att jag ska klara mig lika bra som jag brukar när det gäller det...peppar peppar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar