måndag 8 februari 2010

Vad händer....???

Något som är väldigt spännande för mig att följa, åtminstone några gånger per vecka, är besöksstatistiken på min blogg.
I helgen blev jag lite orolig...vad har hänt...har mina läsare svikit mig...har allas datorer kraschat samtidigt....är min sida svåråtkomlig....har ni tröttnat????
Men så blev det måndag igen och allt återgick till det normala :-) Det tackar jag för :-)
Hoppas ni vill fortsätta följa MITT LIV SOM MARIA!
De gula staplarna visar totalt antal besök medan de blå staplarna visar unika besökare. Ja, det heter så...men unika är ni ju allihop!
Förstå ni att jag blev lite orolig fredag-lördag?
En kul slutsats är att jag gissar att många följer mig från datorn på jobbet, eller helt enkelt har fullt upp med sina egna liv på helgen. Och det är ju så det ska va...
Eller som Sissela Kyle sa i sitt Dödssyndsprogram om HÖGMOD förra veckan:
"När jag var liten fick jag lära mig att det var fult att läsa andras dagböcker"
Så kanske man kan tycka, men jag kan berätta att min dagbok innehåller helt andra saker...
Dessutom tror jag att jag fått lite nya läsare sen jag gick med i Facebook och har länkat där till mina båda bloggar. Kanske snart kan konkurrera med Blondin-Bella :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar