tisdag 19 januari 2010

Så va träningen i gång :-)

...om man nu kan säga så efter ett pass, hihi... Var på Ki Balans idag och det var superskönt! Hela Friskis & Svettis-lokalen är ombyggd med nytt gym vilket innebär att det finns färre jympapass och att alla är i stora hallen. I alla fall färre pass som passar mig...men gymet ska jag testa om ett par veckor då jag bokat mig för instruktioner. Det va en välbehövlig timme idag efter att ha varit två tuffa dagar på jobb, har varit helt slut och snurrig i huvudet. Igår dessutom möte på kvällen och det känns...
Nu avslutar jag här för att ägna mig åt Henrik som precis kom på sitt sista besök innan sin Thailandsresa. Han åker på torsdag och kommer hem lördag om tre veckor...det blir säkert skönt...för honom.... ;-)

Ha en bra vecka!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar