torsdag 21 januari 2010

Ensamt...

Nu sitter Henrik på flyget till Thailand och har ca 5 timmar kvar av sin 12-timmarsresa. Här hemma känns det redan konstigt...men jag får hoppas att det är en vanesak...eftersom han inte kommer hem förrän den 13 februari. Önskar honom i alla fall en bra och skön semester! och många härliga golfrundor...

Fick hårpanik idag - klipptid först nästa fredag...men vilken tur man kan ha ibland, ringde till frissan och fick en tid ikväll istället så nu är jag nyklippt :-) Skönt! En fördel också inför söndag då jag och Tina ska till The Studio i Malmö och bli stylade och fotograferade "Modell för en dag". Ska bli en kul grej att testa.
För övrigt är den analkande helgen ganska lugn. Har fortfarande inte fått fram staffli och färger som jag hade tänkt mig men i helgen SKA det fram! Tiden rusar så lätt iväg på kvällarna...fördelen med det är att barnen snart kommer hem igen. Har varit hos sin pappa en vecka nu och kommer hit först på måndag. Nu längtar jag rejält efter både dem och Henrik!

Önskar er alla en trevlig helg! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar