fredag 17 juli 2009

Veckorapport

Nu var det över en vecka sen jag skrev och det beror mestadels på att jag jobbat och haft fullt upp + att datorn strular lite väl ofta...
Karnevalshelgen förflöt lugnt och sansat. Tog en tur ensam på torsdagen och lyssnade på Maja Gullstrand i Jazztältet - trevligt och lugnt. På lördagen skötte jag & Max biljettföräljningen på Barntivolit i några timmar, innan jag mötte upp Henrik här hemma. Någon timme hos Tina & Lasse och sen ner i stan igen. På kvällen blev det bl.a. Svenska Akademin (vilket var bra men vi kände oss lite "off" eftersom alla andra sjöng med i texterna och vi fattade inte så mycket...)
Vädret har varit varmt och skönt den senaste veckan och det har blivit en hel del kvällsdopp, tennis, cykelturer och promenader. Har arbetat på Rockadens förskola hela denna veckan, vilket kändes lite lyxigt eftersom jag cyklar dit på ca 1 minut :-)
Igårkväll var jag med Ekdahls och Hög-gänget på konstert vid ån i Hög. Mysigt och trevligt att träffa alla bekanta, det var ju ett tag sen.
På natten fick jag tyvärr lite gallbesvär så idag fick jag stanna hemma och sova av mig ruset efter en stark tablett i natt. Nu känns dock allt bra.
Har passat på att vila och samtidigt lyssna in mig lite på Lundell-låtarna som kan tänkas spelas imorgonkväll när vi ska se honom i Ystad. Ska bli spännande. Tyvärr blir vädret nog inte lika bra som tidigare i veckan...
Max och Felix kom hem ikväll och det var jätteskönt att äntligen ha dom hemma igen! Imorgon får dom hälsa på mormor & morfar när jag ska på konsert, men annars stannar dom här till söndagkväll. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar