torsdag 9 juli 2009

Karneval i stan

Idag har startskottet gått för årets karneval. Blir väl någon runda dit för att kolla in vad som bjuds. En hel del musik blir det i alla fall.

Arbetsveckan har varit lite tung. Efter tandläkarbesöket blev jag helt däckad av huvudvärk, ryggvärk och en förlamande trötthet. Fick stanna hemma under onsdagen. Känner också lite antydan till magont och tror det är därför jag också har ont i ryggen. Har försökt vila och medicinera men det känns inte helt okej. Dagarna på jobb mitt under sommaren är också vad de är...ganska långtråkigt om ni frågar mig. Jag trivs bäst när det är full rulle och vanliga rutiner. Tycker det blir lite för slappt under loven...

Nu ska jag kolla in karnevalsprogrammet sen blir det nog en tur på cykeln. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar