tisdag 7 juli 2009

Födelsedagen avklarad

I söndags uppvaktades jag av mina barn med paket och frukost på sängen. Fick en väska, en bok och jättefina fotokollage som de själva gjort. Dom är för goa!
På eftermiddagen blev det lunch och tårta på balkongen tillsammans med mina pojkar...
...samt Tina...
...och självklart Melker... Av dem fick jag en picknickpläd och en balkonglåda full med fina blommor. Passade perfekt eftersom jag nyligen köpt mig ett nytt bord till balkongen. Nu saknas bara stolarna...
Födelsedagen avslutades med att Henrik kom och vi gick tillsammans med barnen och såg BoIS spela. Av Henrik fick jag också en massa fina presenter - täcke, konsertbiljett till Ulf Lundell samt champagne...

Bilder från förra veckans strandbesök:
Max och Henrik simmade till och från flotten.
Felix övervakar krabbfångsten:
...medan Max håvar in dem...
I söndagskväll åkte barnen till sin pappa och har nu semester där i tre veckor medan jag jobbar. Känns ok att jobba, men är lite småsegt när det inte är de vanliga rutinerna.
Idag fick jag sluta lite tidigare för att gå till tandläkaren och laga hål. Så trist!!! 1700 kr fattigare! Och då har jag två gånger till inbokade... usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar