tisdag 12 maj 2009

Världens bästa lillasyster

Det kom ett brev med posten idag...med ett kort till "Världens bästa storasyster" och ett jättefint halsband som Tina gjort till mig. Jag blev både glad och rörd - tack så jättejättemycket! Om det syns dåligt på bilden så kan jag berätta att det på silverbrickorna står MAX och FELIX. På det runda hänget står det LOVE och alltihop är så fint! Passar superbra till mitt halsband sen innan med likadant runt hänge som det står HOPE på. Tack än en gång Tina, du kan verkligen konsten att muntra upp mig!

Ikväll var det dags för Max att springa Kalvinknatet. Ombytt och laddad stod han på startlinjen och drog iväg när skottet gick av. Men tyvärr blev det en väldig trängsel och han föll och blev trampad på. Kom snabbt upp på fötter igen och drog ikapp de andra, men fick bryta efter en kort bit eftersom blodet rann från både knä, händer och armbågar. Jättesynd om honom men tyvärr blev det så då alla ville snabbt iväg. Hans kompis Teddie bröt också loppet innan mål, som han sa av sympati för Max, han ville ta hand om honom istället. Så slutklämmen på alltihop blev att Teddie tyckte att dom två i alla fall vann i vänskap! Gulligt!

Idag har Felix också kommit hem så nu ska jag rå om mina änglar en hel vecka! Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar