måndag 11 maj 2009

Måndag igen

Känns som det är ny vecka hela tiden, men som sagt, när barnen inte är hos mig så är det skönt att veckan går fort så att de kommer snabbt hit igen! Idag kom Max och vi hade en mysig eftermiddag och kväll med cykeltur, fika, snack, träning med tillhörande föräldramöte, middag och mycket skratt! Han har en skön humor den killen!
Imorgon hämtar jag Felix och det ska bli skönt att ha båda här en vecka!

Helgen rullade på...bilen gick igenom besiktningen men med anmärkning om att 4 nya däck behövs :-(. Hann se två matcher med Felix i lördags och sen blev det vila inför kvällens 50-årsfest som var jättetrevlig. Men igår sov jag halva dagen... Fick besök av pappa en stund, sen på kvällen körde jag till Lödde och lämnade och hämtade grejer hos Lars. Efter en kort stund där körde jag ut till Vikhög och njöt av stillheten och havet - jag älskar den platsen!

Hann bara jobba 2 timmar idag sen var jag på möte på Previa. Lutar åt att jag får börja jobba 100% från 1 juni, men måste prata mer med min chef om det imorgon. Har smält det lite nu och insett att det är lika bra att testa och se hur det går och försöka tänka på fördelarna det kan medföra. Men nu ska jag inte tänka mer utan hoppa ner i sängen och sova! I natt hade jag en usel natt, tror jag sov ungefär mellan 3 & 6. Inget vidare! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar