fredag 1 maj 2009

Sköna maj välkommen...

Äntligen är min favoritmånad här! För min del får det underbara vädret gärna fortsätta si så där en 4 månader till!
Nu har jag dessutom haft ett par dagar då jag har mått riktigt bra! Hoppas det också håller i sig!
I går firade vi Valborg hemma hos Tina & Lasse med deras barn, Dick och Cecilia och deras barn. Som alltid hade vi jätteroligt tillsammans och barnen tog årets första dopp i deras fina och sköna pool. Rekordtidig badpremiär måste jag nog säga! Det blev god mat och dryck och strax efter kl 23 cyklade vi hemåt igen. Tack kära vänner för en trevlig kväll tillsammans!
I dag blev det en skön sovmorgon innan barnen lekte med sina kompisar ute hela eftermiddagen medan jag tvättade. Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och umgåtts och ätit jättegod middag! Pojkarna sover redan som stockar och tur är väl det, eftersom Felix ska spela fotboll i Glumslöv hela förmiddagen imorgon.
Hoppas alla ni som läser också har en skön helg! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar