tisdag 28 april 2009

Grillpremiär med båda sönerna hemma :-)

Ännu en varm och solig dag! Unnade mig en lugn slappemorgon när Max kört till skolan, men sen jobbade jag på eftermiddagen. Kände mig mer uppåt idag än igår, barnen på jobb bidrar absolut! Och inte minst mina egna. Nu är Felix också på plats och efter att han hunnit leka lite med en flicka i klassen, så förberedde vi oss för att grilla på balkongen... ja visst låter det som något man inte får...men jag kom igår på att jag hade en OBH Nordica Bordsgrill som jag glömt nere i källaren. Ingen brandrisk men visst ryker och doftar det lite, men knappast mer än när de på första våningen grillar på uteplatsen. Är det någon som störs får dom väl säga till...
Gott blev det i alla fall och Felix åt som en häst. Sen stupade han i min säng vid 20-tiden och sover gott där fortfarande. Får väl se om han vill göra lite plats till sin mamma...Zzzzzzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar