tisdag 5 maj 2009

Så fort en vecka går...

...nu är jag ensam hemma igen :-( alltid lika trist att vara utan barnen... Men vi har haft en härlig vecka!
I söndags var det kalasdags för Felix och under tiden cyklade jag och Max till Muséet för att kolla på utställningen "Spela roll" som handlar om data- och tvspel genom tiderna. För första gången fick jag prova Wii som alla talar om. Det var riktigt roligt. Max vann tennis och baseball men jag kammade hem bowlingvinsten :-) Utställningen för övrigt var väl sådär, kan tänka mig att de som växt upp med en massa spel gillar den bättre men själv saknade jag Donkey Kong... Efter att vi varit kulturella blev det blåbärspaj med vaniljsås på Café 261. Mmmm...
Hämtade Felix sen blev det lite fix inför ny arbetsvecka. I går var det kul att va tillbaka på jobb men jag var så himla trött. Efter lunchen hade jag lite känningar i magen men lugnade sig igen. På eftermiddagen körde vi till Svalöv och hälsade på Martin och Melker i samband med mitt sjukgymnastbesök. På hemvägen köpte vi gummistövlar till Felix eftersom det är slut på det fina vädret nu...regn och rusk mötte oss både igår och i morse. Så någon långpromenad blir det inte nu på förmiddagen, så som jag tänkt mig... Väntar istället hemma på att målarna ska komma och göra klart fönstren.
Max åkte till pappa igår och idag är det Felix tur. Saknar dem redan, men som sagt, en vecka går fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar