söndag 17 maj 2009

Rätt låt vann!

Grattis Norge!
Det är inte ofta som jag tycker röstningen haft rätt men igår vann verkligen rätt låt! Det var min & Max favorit och låten Fairytale har spelats många gånger här hemma redan idag!

Helgen har varit bra, har mått bra förutom lite svullen mage, men det beror nog mer på allt gott som hamnat i den i helgen, än nåt som har med sjukdomen att göra :-(
Igår blev det en massa fotboll, P02 vann sina 3 matcher, P98 förlorade knappt. Våren tog en tillfällig paus och trots alla år jag varit på Exan o kollat matcher så lär jag mig aldrig att ta tillräckligt med kläder på mig, så igår förmiddag blev det kallt!

Idag har vi varit i Svalöv och firat syster och svåger som båda fyller år i maj. Jättegod mat och tårta och trevligt kalas.

Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka och det känns bra. Lite hektiska dagar med kvällsmöte måndag och tisdag, sen utbildning på onsdag. Inte helt fel med en ledig långhelg sen alltså. Hoppas alla ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar