tisdag 19 maj 2009

Mår bra!

Innan sängen kallar ville jag bara helt kort skriva några rader. Har mått så himla bra nu några dagar och känner mig glad och uppåt! Visserligen fruktansvärt trött för jämnan (Felix & jag försov oss i morse...) men det försöker jag åtgärda genom att ta en liten tupplur då och då och dessutom vara ute så mycket som möjligt.
Idag har jag cyklat och cyklat och cyklat...inte helt planerat men skönt ändå. Skulle posta paket men fick cykla hemifrån till Borstahusen, från Borstahusen till stan innan jag hittade rätt emballage. Dessutom stressa vidare till Felix föräldramöte med lärarna inför ettan (vilka verkar vara helt super!!!) så det blev lite mer hektiskt än planerat. Middag hann jag inte laga så det fick bli en gatukökskorv...gott va det men kanske inte så nyttigt... Men jag mår bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar