tisdag 14 april 2009

Tisdag i sjukstugan

Laddade för att påbörja en ny arbetsvecka, men tji fick jag...
Alla tre var trötta på morgonen men när jag väl var färdig och skulle få upp Felix så hade han jätteont i magen. Max hade likadant igår och även Felix på kvällen. Alltså var det bara att ringa jobb och skola och meddela att jag behövde vara hemma med Felix. Det var frestande att krypa tillbaka ner i sängen men eftersom jag redan var uppe och påklädd så var det lika bra att göra lite nytta. Fick ett ryck och efter att ha inventerat köksskåpen så bestämde jag mig för att baka scones. Mums...Felix och jag tog en förmiddagsfika med te och nybakade scones med marmelad. Inte alls dumt faktiskt!


Har glömt att visa Felix fina påskskapelse, men bättre sent än aldrig. Visst är den läcker? Kuckeliku!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar