måndag 27 april 2009

Tillbaka på jobb

Det kändes riktigt bra att återigen ta cykeln till jobb i morse. Härligt att träffa barn, föräldrar och kollegor igen. Funderar såklart ibland på hur jag egentligen uppfattas av mina kollegor, jag är ju borta en hel del... Men jag måste bestämma mig för att de får tycka och tänka vad de vill, så länge jag själv vet att jag inte är borta från jobb av egen fri vilja.

Var också hos min kurator idag och det var välbehövligt efter allt som hänt på sistone. Det är väldigt skönt att kunna prata av sig hos någon som finns där för bara min skull, utan att ha dåligt samvete för att man tråkar ut sina anhöriga...eller oroar kanske man ska säga... Men vad skulle jag gjort utan mamma o pappa? Idag har mamma hjälpt mig med både städning och handling, tack snälla snälla snälla!!!

När jag kom hem fanns Max här och då blir jag alltid så glad! Då känns det som om allt är som det ska vara igen! Nu är det måndagkväll och dags för min favoritserie Cityakuten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar