lördag 25 april 2009

Duktiga pågar jag har :-)

Tillbringade förmiddagen på Exan med 4 fotbollsmatcher - alla gick mycket bra! Felix lag spelade sammandrag mot Glumslöv, BoIS och Landora. Vinst i första och sista, oavgjort i andra. Bra jobbat grabbar! Felix gjorde en riktigt snygg framspelning till Melker som gjorde ett av målen. Snyggt!
Max lag mötte Ängelholm i serien och vann där med 4-1. Mycket bra kämpat där också. Max verkade lite mer nöjd än vanligt eftersom han flyttades upp från backlinjen till anfallet. Kul att se sån kämpaglöd som fanns i båda Wormo-lagen!

Sen blev det en cykeltur till Borstahusen där jag la mig på en filt i solen och läste min bok och funderade över livet. Det är nog min favoritplats, så nära havet!

Hem på balkongen och tog en fika men där blåste det grus överallt ifrån. Nu får det bli en dusch sen blir det nog en fortsatt lugn lördag. Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar