fredag 24 april 2009

Underbara vår!

Denna årstid är den bästa jag vet! Vårsolen värmer och man vet att hela sommaren ligger framför oss...
Idag har jag hälsat på min f.d. kollega Annette som brutit foten - stackare! Men vi hade som vanligt mycket att snacka om och satt hela eftermiddagen ute i solen och hade det gott!
På väg därifrån körde jag till Svalöv och hälsade på Tina, Martin och Melker. Alltid lika kul att träffa er - alla TRE! Kul att följa Melkers framsteg och han är alltid lika go! Blev bjuden på grillning och det var supergott och mysigt!
Max har ringt och snackat ett par gånger idag och det gör mig alltid glad! Är så tomt och trist att komma hem till en tom lägenhet utan barnen. Men imorgon är det matchdags för båda pojkarna så då ska jag till Exan och heja och det blir mysigt att få träffa dom lite extra.

Det fina vädret lär fortsätta och det gör alltid att jag mår lite bättre. Magen känns bättre men jag blir fort trött. Måste försöka få igång konditionen lite igen och bli av med dom där envisa kilona som kommer smygande så fort jag är sjuk och inte kan röra mig som vanligt. Ska bli skönt att börja jobba igen på måndag så det blir lite ordentlig vardag igen. Håller tummarna varje dag för att hälsan ska hålla sig vän med mig...

Ha en riktigt skön helg och njut av sol och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar